Loading...
Giriş Yap Hesap Oluştur

Çağrı Merkezi / (0216) 642 95 04

Tapu Devir Belgesi Nedir

Anasayfa Yazılar Tapu Devir Belgesi Nedir
Sevdiklerinizle Paylaşın

Tapu Devir Belgesi Nedir

Tapu Devir Belgesi

Tapu devir belgesini açıklarken tapu devri nasıl yapılır, buradan başlamak daha aydınlatıcı olur.

Taşınmaz malların devir işlemleri tapu dairesinde gerçekleşmektedir. Devir için istenildiği anda tapu dairesine gidilip işlem yapılamamakta. Tapu müdürlüğü randevu sistemi ile çalıştığı için öncelikle bağlı olunan daireden randevu almak gerekmekte.

Randevu nasıl alınıyor?

Tapu dairesinde gerçekleştirilecek işlemler için Alo 181 Tapu ve Kadastro hattını arayarak veya tapu müdürlüğünün resmi internet sayfasından başvuru yaparak randevu alınabiliyor. 

Randevu gününde gerekli belgeler ile orada bulunulması gerekiyor. 

Gerekli belgeler nelerdir?

Alıcıdan;

  • 2 Resim
  • Nüfus Cüzdanı (T.C. Kimlik Numaralı) aslı ve 1 adet fotokopisi
  • T.C. Kimlik Numarası
  • Tapu işlemlerini emlakçı yapacaksa vekaletname (Emlakçı Adına)
  • Satıcıdan;
  • Tapu aslı veya fotokopisi
  • 1 Resim
  • Nüfus Cüzdanı (T.C. Kimlik Numaralı) aslı ve 1 adet fotokopisi
  • Vergi borcu yoktur yazısı (belediyeden) (belediye vergi borcu çıkaracak olursa, varsa geçmiş döneme ait ödendi makbuzları belediyeye ibraz edilmelidir.)
  • Tapu işlemlerini emlakçı yapacaksa vekaletname (Emlakçı Adına)

Emlak İstasyonu Türkiye

Halil Güler


Hemen ücretsiz ilan verin, kısa sürede alıcı bulun.

Ücretsiz İlan Ver!

Hemen
İlan Başvurunuzu
Yapın.

Danışmanlarımız
Başvurunuzu
İncelesin.

İlanınız
Tüm Ağımızda
Ücretsiz Yayınlansın!

İlanlarımız hakkında daha detaylı bilgi almak için, Hemen Arayın! (0216) 642 95 04

Copyright © 2016. Her Hakkı Saklıdır.