Loading...
Giriş Yap Hesap Oluştur

Çağrı Merkezi / (0216) 642 95 04

Paylaşımlı Ofis Nedir?

Anasayfa Yazılar Paylaşımlı Ofis Nedir?
Sevdiklerinizle Paylaşın

Paylaşımlı Ofis Nedir?

İş dünyasındaki yeni arayışlara sunulan farklı çözümlerden biri de paylaşımlı ofisler… Dünyada sıklıkla kullanılan paylaşımlı ofisler son yıllarda Türkiye’de de popüler.

Paylaşımlı ofisler (coworking), daha verimli ve ekonomik bir çalışma yaşamı için tüm altyapı ve servis hizmetlerini içeren ofisler olarak biliniyor. Özel ofis açmak için yeterli bütçesi olmayan şirket veya genç girişimciler de paylaşımlı ofisleri tercih ediyor. Paylaşımlı ofislerin avantajlarının başında diğer girişimcilerle iletişim olanağı ve çevre edinme imkânı sunması geliyor.

Paylaşımlı ofiste neler paylaşılıyor?

İster kendinize bir masa ister ekibinize bir oda kiralayabiliyorsunuz. Paylaşım ofislerde sadece kiralama bedeli ödeniyor.

Kiralama bedeline neler dahil? 

Ofisin temizliği, ofis boy hizmeti, sekreterlik hizmeti, ofis ekipmanları, internet, toplantı odaları kullanma olanağı, sınırsız kahve ve çay…

Paylaşımlı ofislerin öncüsü İstanbul oldu. İstanbul’dan diğer büyükşehirlere de bu trendin yansıması bekleniyor. Her paylaşımlı ofisin farklı üyelik koşulları bulunuyor.

Emlak İstasyonu Türkiye

Halil Güler

Hemen ücretsiz ilan verin, kısa sürede alıcı bulun.

Ücretsiz İlan Ver!

Hemen
İlan Başvurunuzu
Yapın.

Danışmanlarımız
Başvurunuzu
İncelesin.

İlanınız
Tüm Ağımızda
Ücretsiz Yayınlansın!

İlanlarımız hakkında daha detaylı bilgi almak için, Hemen Arayın! (0216) 642 95 04

Copyright © 2016. Her Hakkı Saklıdır.